Wednesday 14 August 2019

"सायरी Series"

रमाइलो जिन्दगीमा रौनक छरियो
उनलाई देख्दा मुटु भरि माया भरियो
जीवनको मुख्य मजा त बल्ल बुझेँ
एकै नजरमा मेरो दिल भयो Garden Garden हरियो

घरि घरि नबोलेर सताई कान्छीले
Message मै Hello/Hi भन्दै फकाई कान्छीले
उसको पनि प्रेम गर्ने अनौठो तरिका रहेछ
मेरो दिलमा आफ्नै डेरा बसाई कान्छीले

म र तिमी हामी भैदिए
मेरो र तिम्रो हाम्रो भैदिए
जिन्दगीमा अरू के नै चाहिन्थ्यो र?
मात्र हामी दुई र हाम्रो दुई भैदिए

बनमा सिकार गर्छु कान्छी मलाई सिकारी नभन्नु
तिमीलाई अरूले हेर्दा ईख गर्छु कान्छी मलाई ईखारी नभन्नु
प्रेमले गर्दा धेरै नै हेपिएको छु म
अझै पनि तिम्रो माया माग्छु कान्छी मलाई भिखारी नभन्नु

बिरानो ठाउँमा यो भिडहरूको माझमा
रमाउँथे तिमीलाई सम्झी गोधुली त्यो साँझमा
मन लाग्दा माया गर्यौ नलाग्दा छोडी गयौ
गुलाम भएछु कान्छी तिम्रो एकलौटी यो राजमा

दियो पनि निभ्यो जब तेल सकियो
यसै गरि जिन्दगीको एउटा खेल सकियो
म हाँस्दा हास्ने म रुँदा रुँने उसको आदत
एक समय खुब चल्यो अचेल सकियो

देश बदल्ने टोलीको पछि म पनि हुनेछु हिस्सा
राजनीतिमा लाग्ने केटा मन पर्दैन भनि तिमी हाँसेर गयौ खिस्स
हेर्दै जाऊ एक दिन म पनि देशको उच्च ओहोदामा पुग्ने छु
त्यति बेला तिमी मात्र हुनेछौ मेरो जिन्दगीको एक किस्सा

© प्रतीक घिमिरे

No comments:

Post a Comment