Tuesday 13 August 2019

"हो, म Admin हुँ!"

हो, म Admin हुँ!

कहिले उताको Post १ मिनेट मै चोर्छु,
भएभरको Like एकैछिनमा सोर्छु,
कहिले १ दिन लगाएर आफै Post सोच्छु,
अरूको Record तोड्छु!

रातीको १२ बजे भनिन,
Troll गर्न आफ्नै बाउलाई नि छोडिन,
दुनियाँको गालीलाई वास्ता गरिन,
गाली खाएर खै त म अझै मरिन!

Page मा Post गर्न,
आमाको Mobile को Balance चोरिन कि,
Group मा Post गर्न,
आफ्नै खुत्रुके पो फोरिन कि!

Inbox लाई कहिले हेरिन,
माफिया Don लाई त टेरिन,
कोहिले Emotional बनाए,
कोहिलाई आफ्नो रिस खनाएँ!

मेरी मायालुको Message आउँदा,
म कुनै Meme बनाउँदै थिएँ,
साथिभाइले "ठूलो भईस्" भन्दा,
म Admin को जात जनाउँदै थिएँ!

ब्यस्त समयलाई फुर्सदिलो बनाउँदै,
टाउको कनाउँदै, नमुनाहरु माथि रिस खनाउँदै,
ठस्ठसी गनाउँदै, सबैलाई हसाउँदै,
Keep Smiling र Spread Love को Hashtag झुन्ड्याएर Post गर्ने,
हो, म एउटा Admin हुँ!

© प्रतीक घिमिरे

No comments:

Post a Comment